Bokslut För 2016 & Skivköp 2017



Ja mina vänner. Det är dags att föra bok för 2016. Det känns alltid lite konstigt att sitta här och se alla små kvittohögar som ligger här framför mig. Men samtidigt så är det väldigt roligt att se vad jag har samlat på mig detta år.
Det är en salig blandning som ni alla vet så är det faktiskt det eftersom samlingen s genrer sträcker sig över allt ifrån pop till Gospel, Gospel till prog & till sist punk.
Så nu är det äntligen dags att se hur mycket har jag handlat för detta år.


Det är sammanlagt 60 st kvitton. (Trodde faktiskt att det skulle vara mera).
Men det kunde ha varit värre. Jag lovar.

Så om vi tar och räknar på alla kvitton så blir det så här
CD 6,196  + LP 5,090 = 11,286.

11,286 inte så farligt måste jag erkänna. (Jag har varit med om värre siffror det kan jag försäkra er.



Men det finns lite kvar att gå igenom innan det är dags att sätta tänderna i 2017 s skivköp.
Som vanligt så blir det en del att gå igenom (Fattar inte riktigt varför det blir så).




Det finns lite att gå igenom 

Jethro Tull - Stand Up (The Elevated Edition)
The Band - The Last Waltz
Pink Floyd - The Early Years 




Totta Näslund - Mil Efter Mil: En Resa Med Totta 1945-2005

Jerusalem - Jerusalem
Civil War - The Last Full Measure



Skivåret 2016 sista skivköp blev dessa 2
Jerusalem - Jerusalem
Freddie Wadling - Efter Regnet



Undrar hur det blir 2017??
Det återstår att se. Men det har redan blivit lite skivköp alla redan. 
Så det ser ut att bli ett gott år som det heter 

Solid Ground ‎– Made In Rock
Trettioåriga Kriget ‎– Trettioåriga Kriget





Kommentarer